Стартує ІХ автопробіг
Організатори, партнери та спонсори цієї масштабної акції повідомили останні новини про заплановані заходи, маршрут подорожі, об’єкти відвідання тощо. У розмові взяли участь: Людмила Мех, президент Всеукраїнського благодійного фонду «Журналістська ініціатива»; Павло Фурсевич, голова правління ЗАТ «ПРОСТО-страхування»; Олексій Федоров, начальник управління зв’язків з громадськістю НАК «Нафтогаз України»; Тетяна Філіпович, спеціаліст зі зв’язків з громадськістю компанії «Мобілочка»; Максим Нефьодов, віце-президент Всеукраїнського автомобільного клубу журналістів (ВАКЖ) і керівник відділу «Гала радіо».
Автопробіг, як визначено програмою, триватиме з 6 по 15 червня. Серед його організаторів – ВАКЖ, ВБФ “Журналістська ініціатива”, Український фонд миру, Всеукраїнська екологічна ліга та Департамент ДАІ МВС України. Генеральний спонсор і генеральний страховик автопробігу – ЗАТ «ПРОСТО-страхування», партнер призового фонду – Національна мережа салонів мобільного зв’язку «Мобілочка». Улюблений напій учасників автопробігу – мінеральна вода «Миргородська». Інформаційними партнерами будуть майже 200 електронних і друкованих ЗМІ. Генеральний радіопартнер акції – «Гала радіо», генеральний телевізійний партнер – телепрограма «Автоконтинент» (ТРК «Ера»), генеральний друкований партнер – Співдружність працівників інформаційних видань України.
В акції візьмуть участь 25 екіпажів загальнонаціональних і регіональних засобів масової інформації нашої країни, а також іноземні колеги з Росії, Туреччини, Польщі та Німеччини. Як і в попередні роки, учасники пробігу здолають від 2 до 3 тис. км, підготують багато цікавих теле- і радіопередач, газетних і журнальних публікацій. При цьому незмінним залишається прагнення організаторів пропагувати історичні й культурні цінності українського народу, підтримувати вітчизняного товаровиробника, популяризувати безпеку руху на дорогах.
Визначальна ідея нинішньої акції – висвітлення сімейного відпочинку, створення умов для оздоровлення та лікування дітей у Криму. Є зміни й у програмі пробігу: замість традиційного урочистого старту з площі Конституції біля Верховної Ради України 6 червня, в День журналіста, учасники стартують двома етапами.
Першого червня (після прес-конференції) разом з представниками оргкомітету журналісти поїхали до Ворзеля, де відвідали з благодійною місією будинок дитини імені М.М. Городецького, над яким шефствують працівники ЗАТ «ПРОCТО-страхування». А 6 червня о 8:00 разом з іноземними колегами учасники подорожі (яка, власне, є напруженою журналістською роботою) зберуться на Дніпровській набережній, щоб звідти вирушити до Криму.
Першим зустріне автокараван місто музеїв Переяслав-Хмельницький – одне з трьох найдревніших міст Київської Русі (цього року відзначається 1100-річчя першої літописної згадки про нього). Наступна зупинка – курорт Миргород, де свої можливості покаже підприємство, що виробляє цілющу мінеральну воду „Миргородську”. Надвечір „преса на колесах” прибуде до Черкас – там на гостей очікує святкова програма з нагоди Дня журналіста. А ранком, ознайомившись з роботою Управління магістральних газопроводів «Черкаситрансгаз», учасники акції вирушать за унікальним історичним маршрутом «Золота підкова Черкащини» з відвіданням Шевченківських місць.
Виконання кримської програми пробігу розпочнеться 8 червня з відвідання об’єктів відпочинку дітей на курортах півострова. Преса вивчатиме можливості й реальний стан цієї справи в Євпаторії, на морському узбережжі Бахчисарайського району (с. Піщане), у Міжнародному дитячому центрі «Артек». Саме тут, у «країні дитячих мрій», як називає цю унікальну територію не одне покоління артеківців, 10 червня відбудеться і традиційне міжнародне авторалі журналістів «Кримське літо-2007». Крім того, у Великій Ялті на прохання німецьких колег заплановано екскурсію до Лівадійського палацу.
Наступна зупинка – Феодосія, де представники четвертої влади відвідають місцевий дитячий будинок. Як і торік, вони завітають до своїх підопічних із цінними подарунками від ЗАТ «ПРОСТО-страхування», спонсора призового фонду Національної мережі салонів мобільного зв’язку «Мобілочка» та організаторів журналістської акції. Побуває \"преса на колесах\" також у Керчі й Чорноморському.
До речі, ЗАТ «ПРОСТО-страхування» цього року відзначає 10-річчя своєї діяльності й бере активну участь у благодійництві, а також не вперше підтримує журналістські акції. Компанія – один з лідерів на страховому ринку, вона динамічно розвивається, має 1680 співробітників (зі страховими агентами) і розгалужену мережу філій та центрів продажів майже в усіх куточках України. Торік ЗАТ «ПРОСТО-страхування» стало учасником підписання Глобального Договору ООН в Україні щодо соціальної відповідальності бізнесу й багато зробило як меценат доброчинного проекту «Цій дитині потрібна родина!».
Благородну мету автопробігу поділяє і молода компанія «Мобілочка», яка лише 2,5 року тому відчинила двері своїх салонів, але швидко здобула прихильність споживачів насамперед своєю стратегією підтримання низьких цін. «Мобілочка» – лідер з продажу мобільних телефонів, цифрової техніки та послуг провідних вітчизняних мобільних операторів. Цього року вона планує значно збільшити обсяг продажів і довести його до 1 млрд. гривень. Гордість компанії – її молода, амбіційна, національно свідома команда. Її становлять понад 2000 працівників, котрі вірять у власні сили й успішне майбутнє України.
Ознайомлення з туристичною інфраструктурою феодосійського й керченського регіонів, організацією відпочинку дітей, а також спілкування з представниками кримської влади – усе це пункти програми пробігу. А його родзинкою обіцяє бути екскурсія вертольотом на один з об’єктів «Чорноморнафтогазу».
Завершальним акордом ІХ Міжнародного журналістського автопробігу “Дорога до Криму: проблеми та перспективи” буде творчий конкурс, у якому беруть участь не лише автомарафонці, а й усі, хто цю акцію висвітлюватиме. Підсумки творчого змагання традиційно підбивають у серпні – напередодні Дня незалежності України.
Автопробіг, як визначено програмою, триватиме з 6 по 15 червня. Серед його організаторів – ВАКЖ, ВБФ “Журналістська ініціатива”, Український фонд миру, Всеукраїнська екологічна ліга та Департамент ДАІ МВС України. Генеральний спонсор і генеральний страховик автопробігу – ЗАТ «ПРОСТО-страхування», партнер призового фонду – Національна мережа салонів мобільного зв’язку «Мобілочка». Улюблений напій учасників автопробігу – мінеральна вода «Миргородська». Інформаційними партнерами будуть майже 200 електронних і друкованих ЗМІ. Генеральний радіопартнер акції – «Гала радіо», генеральний телевізійний партнер – телепрограма «Автоконтинент» (ТРК «Ера»), генеральний друкований партнер – Співдружність працівників інформаційних видань України.
В акції візьмуть участь 25 екіпажів загальнонаціональних і регіональних засобів масової інформації нашої країни, а також іноземні колеги з Росії, Туреччини, Польщі та Німеччини. Як і в попередні роки, учасники пробігу здолають від 2 до 3 тис. км, підготують багато цікавих теле- і радіопередач, газетних і журнальних публікацій. При цьому незмінним залишається прагнення організаторів пропагувати історичні й культурні цінності українського народу, підтримувати вітчизняного товаровиробника, популяризувати безпеку руху на дорогах.
Визначальна ідея нинішньої акції – висвітлення сімейного відпочинку, створення умов для оздоровлення та лікування дітей у Криму. Є зміни й у програмі пробігу: замість традиційного урочистого старту з площі Конституції біля Верховної Ради України 6 червня, в День журналіста, учасники стартують двома етапами.
Першого червня (після прес-конференції) разом з представниками оргкомітету журналісти поїхали до Ворзеля, де відвідали з благодійною місією будинок дитини імені М.М. Городецького, над яким шефствують працівники ЗАТ «ПРОCТО-страхування». А 6 червня о 8:00 разом з іноземними колегами учасники подорожі (яка, власне, є напруженою журналістською роботою) зберуться на Дніпровській набережній, щоб звідти вирушити до Криму.
Першим зустріне автокараван місто музеїв Переяслав-Хмельницький – одне з трьох найдревніших міст Київської Русі (цього року відзначається 1100-річчя першої літописної згадки про нього). Наступна зупинка – курорт Миргород, де свої можливості покаже підприємство, що виробляє цілющу мінеральну воду „Миргородську”. Надвечір „преса на колесах” прибуде до Черкас – там на гостей очікує святкова програма з нагоди Дня журналіста. А ранком, ознайомившись з роботою Управління магістральних газопроводів «Черкаситрансгаз», учасники акції вирушать за унікальним історичним маршрутом «Золота підкова Черкащини» з відвіданням Шевченківських місць.
Виконання кримської програми пробігу розпочнеться 8 червня з відвідання об’єктів відпочинку дітей на курортах півострова. Преса вивчатиме можливості й реальний стан цієї справи в Євпаторії, на морському узбережжі Бахчисарайського району (с. Піщане), у Міжнародному дитячому центрі «Артек». Саме тут, у «країні дитячих мрій», як називає цю унікальну територію не одне покоління артеківців, 10 червня відбудеться і традиційне міжнародне авторалі журналістів «Кримське літо-2007». Крім того, у Великій Ялті на прохання німецьких колег заплановано екскурсію до Лівадійського палацу.
Наступна зупинка – Феодосія, де представники четвертої влади відвідають місцевий дитячий будинок. Як і торік, вони завітають до своїх підопічних із цінними подарунками від ЗАТ «ПРОСТО-страхування», спонсора призового фонду Національної мережі салонів мобільного зв’язку «Мобілочка» та організаторів журналістської акції. Побуває \"преса на колесах\" також у Керчі й Чорноморському.
До речі, ЗАТ «ПРОСТО-страхування» цього року відзначає 10-річчя своєї діяльності й бере активну участь у благодійництві, а також не вперше підтримує журналістські акції. Компанія – один з лідерів на страховому ринку, вона динамічно розвивається, має 1680 співробітників (зі страховими агентами) і розгалужену мережу філій та центрів продажів майже в усіх куточках України. Торік ЗАТ «ПРОСТО-страхування» стало учасником підписання Глобального Договору ООН в Україні щодо соціальної відповідальності бізнесу й багато зробило як меценат доброчинного проекту «Цій дитині потрібна родина!».
Благородну мету автопробігу поділяє і молода компанія «Мобілочка», яка лише 2,5 року тому відчинила двері своїх салонів, але швидко здобула прихильність споживачів насамперед своєю стратегією підтримання низьких цін. «Мобілочка» – лідер з продажу мобільних телефонів, цифрової техніки та послуг провідних вітчизняних мобільних операторів. Цього року вона планує значно збільшити обсяг продажів і довести його до 1 млрд. гривень. Гордість компанії – її молода, амбіційна, національно свідома команда. Її становлять понад 2000 працівників, котрі вірять у власні сили й успішне майбутнє України.
Ознайомлення з туристичною інфраструктурою феодосійського й керченського регіонів, організацією відпочинку дітей, а також спілкування з представниками кримської влади – усе це пункти програми пробігу. А його родзинкою обіцяє бути екскурсія вертольотом на один з об’єктів «Чорноморнафтогазу».
Завершальним акордом ІХ Міжнародного журналістського автопробігу “Дорога до Криму: проблеми та перспективи” буде творчий конкурс, у якому беруть участь не лише автомарафонці, а й усі, хто цю акцію висвітлюватиме. Підсумки творчого змагання традиційно підбивають у серпні – напередодні Дня незалежності України.