Партнери
Національна спілка журналістів України
Інститут журналістики Київського національного університету ім. Тараса Шевченка
Міжнародна інформаційна агенція "Вектор ньюз"
Japan Offspring Fund - Асоціація "Фонд за безпеку продуктів харчування та життя" (Японія)
Громадська організація «Всеукраїнський Автомобільний Клуб журналістів»
Об'єднує працівників засобів масової інформації, які захоплюються автомобільним спортом, беруть участь в авторалі, автомобільних змаганнях. Клуб створено для задоволення та захисту професійних, творчих , економічних та інших спільних інтересів його членів.
Клуб має всеукраїнський статус. Його діяльність поширюється на територію всієї України.
Мета діяльності Клубу - задоволення та захист професійних, творчих, економічних та інших спільних інтересів його членів, сприяння розвитку автомобільної журналістики та участь у пропаганді автомобільного способу життя, ознайомлення учасників руху з удосконаленням культурно-етичного аспекту автомобільної освіти для виховання учасника дорожнього руху в дусі цивілізованого європейського зразка.
Для досягнення поставленої мети Клуб у встановленому законом порядку:
- сприяє в організації та проведенні всеукраїнських та міжнародних автомобільних змагань журналістів - автомобілістів - членів Клубу;
- підтримує своїх членів - працівників засобів масової інформації у розвитку автомобільної журналістики;
- організовує та проводить прес-конференції по пропаганді безпеки руху в Україні із залученням працівників державних автоінспекцій;
- бере активну участь у прес-автоклубі Управління ДАІ України, проводячи спільні акції;
- тісно співпрацює із Автомобільною Федерацією України, іншими державними та громадськими організаціями, що діють в галузі національного автоспорту та автотуризму;
- журналістськими акціями підтримує вітчизняного товаровиробника, пропагуючи його діяльність як під час автомобільних змагань, так і в засобах масової інформації;
- проводить спеціалізовані та виїзні засідання Клубу, прес-конференції, симпозіуми, круглі столи з представниками владних структур, керівниками підприємств та установ;
- забезпечує активну участь українських журналістів - членів Клубу - в автомобільних змаганнях та автосалонах, що проводяться за кордоном;
- здійснює також іншу діяльність, не заборонену законодавством України, що узгоджується з його метою та завданнями.
Основні завдання Клубу:
- об'єднання зусиль членів Клубу для пропаганди безпеки руху через засоби масової інформації;
- консолідація журналістів;
- підтримка розвитку автомобілізації держави, національної журналістики, автоспорту та автотуризму;
- пропаганда вітчизняного товаровиробника;
- ознайомлення українських та зарубіжних журналістів з запровадженнями зеленого екологічного туризму в Україні.
Співасновник і президент ВАКЖу з 1999 року — Людмила Мех; віцепрезиденти — Олексій Ліканов, Володимир Воробейков, Олексій Мочанов, Максим Нефьодов, Микола Ратушний, Ігор Сєдой. Серед координаторів Клубу — Сергій Шевченко, Євгеній Кравс, Олена Мех, Павло Фурсевич.
ВАКЖ нагороджено Почесною відзнакою Автомобільної федерації України (1999) — за великий внесок у розвиток автомобільного спорту в Україні.
Президента ВАКЖу Людмилу Мех нагороджено відзнакою Державтоінспекції — нагрудним знаком Міністерства внутрішніх справ України «За бездоганну службу» (II ст.) за багаторічне плідне співробітництво у справі пропаганди безпеки на дорогах України (2009).
Всеукраїнська екологічна ліга
Мета діяльності організації – поліпшення екологічної ситуації в державі, формування нового природоохоронного менталітету, підвищення рівня екологічної освіти та культури громадян.
Що ж вирізняє Лігу зі всього розмаїття екологічних громадських організацій України? Можна з упевненістю сказати, що це – послідовність у роботі, ґрунтовне дослідження проблем та практичні дії щодо їх розв’язання, використання нестандартних підходів у роботі.
Уперше з ініціативи громадської організації у Верховній Раді України пройшли парламентські екологічні слухання. Уперше в європейській практиці громадська організація ініціювала створення і видала Екологічну енциклопедію, яка відповідає класичним енциклопедичним канонам. Емблема ВЕЛ є у космосі на одному зі штучних супутників, а у Черкаському зоопарку в 2002 році з’явився новий мешканець – ведмежа, якого на честь нашої організації, за активну допомогу зоопарку, назвали ВЕЛиком. Третій з’їзд Ліги відбувся в соляній шахті на глибині 300 м у місті Солотвині, і є сподівання, що одне з наступних зібрань Ліги відбудеться на найвищій горі України – Говерлі.
В рамках акції "Парк тисячоліть" посаджено десятки тисяч дерев та кущів, впорядковано сотні парків у містах і селах України. Ініційовано створення Всеукраїнської дитячої спілки "Екологічна варта". Проведено десятки наукових конференцій, круглих столів, творчих фестивалів та конкурсів. ВЕЛ видає журнали та книжки.
Усе, чим пишаються велівці з різних куточків України, робиться для збереження краси довкілля нашої держави. Дізнайтеся про це на сторінках сайту ВЕЛ:
http://www.ecoleague.net/
“Клуб Знаменитых Шевченко” создал в конце 2000 года Алексей Шевченко. Это самый древний фамильный клуб на просторах юанета и рунета. Клуб создан для Шевченко и о Шевченко. Здесь собираются Шевченко со всего мира. На сайте можно найти своих однофамильцев, родственников и информацию о происхождении фамилии Шевченко.
Миссия Клуба:
неуклонно поднимать имидж фамилии Шевченко на Украине и во всем мире;
каждый Шевченко должен гордится своей фамиией и перемещаться по всей земле с высоко поднятой головой;
сплотить всех Шевченко в один мощный кулак для решения сложных проблем бытия на благо всех Шевченко;
создать предпосылки для взаимопомощи и взаимоусиления всех Шевченко духовно и материально. Неустанно развивать породу Шевченко, улучшать ее физические и умственные способности. Бороться за увеличение популяции Шевченко в Украине и во всем мире.
Цели Клуба:
сделать фамилию Шевченко популярной не только в Украине, но и за ее пределами;
сделать фамилию Шевченко знаменитой;
“один за всех и все для одного” для фамилии Шевченко;
создать клубную культуру, которая бы проповедовала отношение одного члена Клуба к другому как к брату, свату или куму;
инвестировать время и финансы в усиление имиджа фамилии Шевченко, чтоб потом фамилия работала на членов Клуба.